• page_head_bg

Mercatu di l'apparecchi di cucina intelligenti (frigori intelligenti, lavastoviglie intelligenti, forni intelligenti, stoviglie è piani di cucina intelligenti, bilance è termometri intelligenti è altri)

A dumanda crescente di apparecchi di cucina intelligenti hè ligata à u so design premium chì offre una migliore efficacità è più cunfortu cà i so contraparti tradiziunali.Cù l'efficienza energetica in u so core, u mercatu globale di l'apparecchi di cucina intelligenti hè previstu di cresce à un ritmu robustu in un futuru vicinu. 2014 - 2022, "Trasparenza di u Mercatu di Ricerche fissa u valore generale di u mercatu globale di l'apparecchi intelligenti di cucina à US $ 476,2 milioni in 2013. U mercatu hè previstu per esibisce un CAGR di 29,1% trà 2014 è 2022 è ghjunghje à US $ 2,730,6 milioni à a fine di u 2022. 2022.

Apparecchi intelligenti di cucinasò dispusitivi avanzati chì sò pensati per assicurà l'operazioni di cucina còmode è più efficaci.L'alta efficienza energetica assicurata da l'apparecchi di cucina intelligenti hè u fattore primu chì aumenta a so dumanda in u mercatu.L'apparecchi di cucina intelligenti sò diventati un locu cumunu in a rivoluzione di l'Internet di e Cose cù apparecchi novi è cunnessi in vendita, da stufe intelligenti à posate.A causa di i recenti avanzi tistimuniati in l'industria di l'apparecchi di cucina, i cunsumatori sò previsti di piacè cù l'apparecchi di cucina più intelligenti in i prossimi anni.

U rapportu nantu à u mercatu globale di l'apparecchi di cucina intelligenti furnisce una analisi granulare di i diversi fattori chì influenzanu a trajectoria di u mercatu.Riassume i mutori di crescita è e restrizioni chjave chì puderanu avè un impattu nantu à u rendiment generale di u mercatu durante u periodu di previsione.

A dumanda crescente di prudutti di lussu hè u principale fattore chì spinge a crescita esibita da u mercatu globale di l'apparecchi di cucina intelligenti.Inoltre, i vantaghji operativi offerti da questi apparecchi è a crescente vuluntà di i cunsumatori à investisce in apparecchi di cucina sofisticati cuntribuiscenu significativamente à a penetrazione di u mercatu in u mondu.U mercatu globale di l'apparecchi di cucina intelligenti hè prontu à espansione à un ritmu esponenziale in un futuru vicinu cù a maiò parte di l'imprese prominenti chì intensificanu i so sforzi per sviluppà accessori di cucina cunnessi è apparecchi chì ponu esse cumpatibili cù i dispositi portatili.

Basatu nantu à u tipu di pruduttu, u mercatu globale di l'apparecchi di cucina intelligenti hè statu segmentatu in frigoriferi intelligenti, termometri è scale intelligenti, lavastoviglie intelligenti, forni intelligenti, stoviglie è piani di cucina intelligenti, è altri.Di questi, u segmentu di i frigorifici intelligenti hà tenutu una parte dominante di 28% in u mercatu generale in 2013. U segmentu hè ancu previstu di rapportà un CAGR di 29.5% à 2022.

Basatu nantu à l'applicazione, u mercatu globale di l'apparecchi di cucina intelligenti hè bifurcatu in cummerciale è residenziale.Di questi, u segmentu residenziale hà cuntatu una parte di 88% in u mercatu.U segmentu hè previstu di espansione à un CAGR di 29.1% durante u periodu di previsione.

Righjunalmente, u mercatu globale di l'apparecchi intelligenti di cucina hè segmentatu in America Latina, Europa, America di u Nordu, Asia Pacificu, è Mediu Oriente è Africa.Di questi, l'America di u Nordu hà duminatu u mercatu globale di l'apparecchi intelligenti di cucina in 2013, tenendu una parte di 39,5%.Tuttavia, durante u periodu di previsione, l'Asia Pacificu hè previstu di rapportà u CAGR più altu di 29.9%.

Alcuni di i venditori più impurtanti chì operanu in u mercatu sò Dongbu Daewoo Electronics Corporation, Panasonic Corporation, Samsung Electronics Co. Ltd., Haier Group, LG Electronics Co. Ltd., Whirlpool Corporation è AB Electrolux.

Sfoglia u mercatu cumpletu di l'apparecchi di cucina intelligenti (Prodotti - Frigoriferi intelligenti, Lavastoviglie intelligenti, Forni intelligenti, Stoviglie è piani di cucina intelligenti, Scale è Termometri intelligenti è altri) - Analisi di l'industria globale, dimensione, quota, crescita, tendenze è previsioni 2014 - 2022

Nantu à noi

Transparency Market Research (TMR) hè una cumpagnia di intelligenza di u mercatu globale chì furnisce rapporti è servizii d'infurmazioni cummerciale.A mistura esclusiva di a cumpagnia di previsioni quantitative è analisi di tendenza furnisce una visione avanti per migliaia di decisori.A squadra esperta di analisti, circadori è cunsultanti di TMR utilizanu fonti di dati privati ​​​​è diverse arnesi è tecniche per cullà è analizà l'infurmazioni.


Tempu di post: 31-aug-2021