• page_head_bg

Drain à l'infini ?Identifica i principali tendenzi di u bagnu per u 2021

AMITYVILLE, NY, 10 di dicembre di u 2020 /PRNewswire/ -- Infinity Drain, un capu di l'industria in soluzioni decorative di doccia è di drenamentu di zona umida, identifica tendenzi, stili è finiture chjave di u bagnu di u bagnu per u 2021 basatu nantu à i mudelli populari di scarichi lineari è di drenu centru, vendite è interessu di base.

Tendenze generale di u disignu

"Infinity Drain hè a marca di scelta per i prughjetti di bagnu residenziale è cummerciale, cusì vulemu sparte ciò chì prughjettemu seranu i tendenzi più caldi questu annu à vene", dice Jonathan Brill, presidente di Infinity Drain."Avanti, alcune di e tendenze maiò chì vedemu sò: 1) U spa di casa piglia u centru di u centru è i prughjetti residenziali seranu un focusu maiò per i diseggiani è i cunsumatori. 2) I cummercianti sò avà abbracciati a mudernizazione chì permette di risparmià tempu cù i prudutti (per esempiu cum'è a basa di doccia Infinity Drain in acciaio inox) chì li permettenu di furnisce i prughjetti rapidamente è di manera più prezzu. 3) L'igiene in casa è in ambienti cummerciale hè una priorità. Stanze umide facenu assai più faciule per pulverizà è pulisce i muri, i pavimenti dapoi ùn ci hè micca una separazione trà e zone umide è secche. 4) Cunsiderazioni di sicurità è ADA per i spazi interni è esterni sò ancu di primura - creendu spazii esterni sicuri chì drenanu bè è anu accessu senza barriere per tutti. sti ambienti per creà disinni di stanza umida senza barriere ".

Finisce per u 2021

Matte Black (BK) hè u culore "it" per l'attrezzi è l'hardware, postu chì si combina bè cù neutri intelligenti è freschi da u biancu à u grisgiu chì sò i culori predominanti per l'armari è u tile.Per u 2021, a paleta di culori generale hè cuminciata à calà cù blu verdi, bianchi caldi, greige (grisgiu / beige) è tonalità di legnu.Un'eccellente opzione per attaccà in un aspettu matte caldu chì hè riccu è pienu di charm vintage hè l'Oil Rubbed Bronze (ORB) di Infinity Drain.Satin Bronze (SB) travaglia ancu per creà un bagnu accogliente è caldu cum'è spa chì combina a sensazione tradiziunale di ottone cù l'appellu mudernu di l'oru rosa.L'acciaio inossidabile satinatu è lucidatu sò finiture intemporali chì restanu estremamente populari per a so durabilità è a flessibilità per integrà cù qualsiasi stile.

Grate Styles per 2021

Mentre i stili tradiziunali cum'è Wedge Wire seranu sempre populari, i mudelli geomettichi è e forme intricate sò diventate una tendenza maiò trà i pruprietarii è i diseggiani chì cercanu di fà una dichjarazione.A più grande tendenza di stile hè quella chì sparisce sanu sanu cù i scarichi Tile-In o Slot chì anu profili stretti, è quasi sparisce da a vista - facendu u mudellu di tile l'eroe in u spaziu.

Nove Tecnulugie per u 2021

A basa di doccia in acciaio inox pre-inclinata in attesa di patente di Infinity Drain riduce significativamente u tempu di installazione in un prughjettu è hà u benefiziu di esse cumplettamente impermeabile.Drains Lineari Sizable di Situ, Drains Lineari Universali è u Corpo di Drain di Pavimentu Compact Clamping brevettatu per Drains Lineari aiutanu à aumentà a flessibilità di disignu in situ per ottene un aspettu persunalizatu high-end.Cercà i metudi muderni di waterproofing per aumentà è i risparmiatori di tempu di stallazione per aiutà à cutà i costi di u prugettu, aumentà a sicurezza / l'accessibilità è a durabilità (impermeabilizazione).


Tempu di post: 31-aug-2021