• page_head_bg

Mercatu di rubinetti di bagnu

Sicondu u rapportu, u tappettu di u bagnu hè a valvula chì regula u flussu di l'acqua in u bagnu.I rubinetti di bagnu sò cumpunenti impurtanti di i bagni chì guadagnanu pupularità trà i clienti è i pruduttori.I rubinetti intelligenti sò sensori di temperatura è sensori di efficienza facenu simplice per ogni membru di a famiglia per regulà currettamente a quantità d'acqua chì utilizanu in a cucina o u bagnu.

I principali determinanti di a crescita:
L'aumentu di a custruzzione di centri commerciali è di l'uffizii, l'aumentu di a spesa per a ristrutturazione di a casa, è a rinnuvazione di bagni residenziali è non residenziali è toilette guidanu a crescita di u mercatu globale di rubinetti di bagnu.Tuttavia, a diminuzione di e novi attività di custruzzione in e nazioni sviluppate impedisce a crescita di u mercatu.Per d 'altra banda, u sviluppu infrastrutturali in e nazioni africane presenta novi opportunità in l'anni à vene.

 

Scenariu Covid-19
• U scoppiu di a pandemia di Covid-19 hà purtatu à u bloccu glubale è a chjusura temporanea di e instalazioni di fabricazione, chì hà impeditu a crescita di u mercatu globale di i rubinetti di bagnu.
• Inoltre, i principali attori di u mercatu anu cambiatu i so piani d'investimentu durante u periodu di bloccu.
• In ogni casu, u mercatu hà da ricuperà da u principiu di u 2022. I pruduttori di l'equipaggiu è di i machini anu da fucalizza nantu à a prutezzione di u so persunale, l'operazioni è e rete di furnimentu per risponde à l'urgenza urgente è stabilisce novi metudi di travagliu.

U segmentu di metalli per mantene u so status di dirigenza in tuttu u periodu di previsione
Basatu nantu à u materiale, u segmentu di metallu hà tenutu a più alta quota di mercatu in 2020, chì rapprisenta quasi u 88% di u mercatu globale di rubinetti di bagnu, è hè stimatu chì mantene u so status di leadership in tuttu u periodu di previsione.Inoltre, stu segmentu hè prughjettatu di manifestà u CAGR più altu di 6.7% da 2021 à 2030. Questu hè duvuta à i materiali metallichi chì offrenu un finitu classicu à i tappi.Risponde à i più alti standard di igiene.Inoltre, l'acidi chimichi, i fluidi di pulizia forti, o i cumposti idrocloricu pocu affettanu stu materiale.Un altru segmentu discutitu in u rapportu hè u plasticu, chì ritrae u CAGR di 4.6% da 2021 à 2030.

U segmentu residenziale per mantene a so pusizione di punta durante u periodu di previsione
Basatu nantu à l'utilizatori finali, u segmentu residenziale hà cuntatu a più grande parte in 2020, cuntribuiscenu à quasi trè quarti di u mercatu globale di rubinetti di bagnu, è hè previstu di mantene a so pusizione di punta durante u periodu di previsione.Inoltre, stu segmentu hè previstu di rapprisintà u più grande CAGR di 6.8% da 2021 à 2030, per via di l'aumentu di u sviluppu di a custruzzione è di l'infrastruttura.Tuttavia, u segmentu cummerciale hà previstu di registrà un CAGR di 5.5% da 2021 à 2030.
Asia-Pacificu, seguita da l'Europa è l'America di u Nordu,per mantene a so duminanza da u 2030

Basatu nantu à a regione, l'Asia-Pacificu, seguitu da l'Europa è l'America di u Nordu, hà tenutu a più alta quota di mercatu in termini di entrate in 2020, cuntendu quasi a mità di u mercatu globale di rubinetti di bagnu.Inoltre, sta regione hè prevista di tistimunià u CAGR più veloce di 7.6% da 2021 à 2030, per via di l'altu investimentu in prughjetti di custruzzione cummerciale in a regione.L'altri regioni discututi in u rapportu includenu l'America di u Nordu, l'Europa è LAMEA.

 

 

 


Tempu di Postu: Dec-05-2022