• page_head_bg

10 idee di bagnu mudernu per u 2021 è oltre

U bagnu pare stancu ?Siate ispiratu!Scopre e nostre 10 idee di bagnu mudernu per u 2021 è oltre.

Mentre a pandemia di Coronavirus hà messu in attesa parechji di i nostri piani più boni, i ristrutturazioni di bagnu si sò dimustrate più populari chè mai.

Qualunque sia l'eventualità chì vi truvate, ùn deve micca impedisce di sognu in grande quandu si tratta di a prossima ristrutturazione di u bagnu.Dunque, per aiutà vi à ottene e vostre Vittorie LittleBathroom, avemu ghjuntu cù queste 10 idee di bagnu mudernu per u 2021 è oltre.Quale ti piace di più ?

1. Modernità monocroma
I schemi monocromatici restanu incredibbilmente populari cù i pruprietarii è ùn hè micca difficiule di vede perchè.

2. On-trendand affordable
Cume l'idee di bagnu mudernu passanu, questu hè à tempu ispiratore è assequible, cun un pavimentu piastrellatu di patchwork senza tendenza chì pare simplicemente stupente.

3. Hotelchic
Mentre a notte in un hotel pò esse fora di l'agenda per parechji di noi, perchè ùn porta micca quellu stile di l'alberghi high-end à a vostra casa?

4. Wet roomwonderfulness
Cum'è l'idee di bagnu mudernu, una stanza umida hè unu di i più desiderati.Cù accessu faciule, senza passi è un stile senza cuciture, hè un sguardu à chì parechji di noi aspiremu.

5. Concreteplans
Ancu s'ellu hè un pocu brutale per i gusti di certi populi, l'aspettu di cimentu urbanu hè certamente da esse cunsideratu.

6. Stile di a mità di u seculu
Sempre affamati di idee di bagnu mudernu?Che ne dite di un stile elegante di a mità di seculu?

7. Furniture fitted
Utilizendu u spaziu in una manera creativa, cumu hè questu per una di e nostre migliori idee di bagnu mudernu?Furniture fitted, una volta l'unica riserva di cucine è camere, hè diventata rapidamente una opzione populari per i bagni.

8. L'aspettu naturali
Per quelli chì preferanu un aspettu è una sensazione più naturali, stu mobili in legnu di noce di a gamma di noce Wye hè un modu pulitu per creà un bagnu senza ingombra.

9. Sala per2
Una di l'idee di bagnu mudernu più populari di l'ultimi tempi hè stata a doppia bacinu, chì permette à 2 persone di fà a so rutina di ogni ghjornu simultaneamente.

10. Elementi naturali
Cumminendu tocchi organici cum'è finiture in legnu rusticu è forme morbide è curve, stu aspettu cuntempuraneu di a cullizzioni Burton hè un veru antidotu à i trappi di a vita muderna.


Tempu di post: 31-aug-2021