• page_head_bg

dettagli di stallazione di toilette

Verificate a qualità di u pruduttu prima di installà u toilette.Ùn vi preoccupate micca s'ellu ci sò gocce d'acqua in u cisterna di a toilette chì avete appena compru, perchè u fabricatore hà bisognu di fà l'ultima prova d'acqua è a prova di sciacquatura in u bagnu prima di lascià a fabbrica per assicurà chì a qualità di u pruduttu hè qualificata, cusì in stu casu, pudete dumandà à u curieru per capisce a situazione.

Quandu si stallanu u bagnu, nutate chì a distanza standard trà a fossa è u muru hè 40 cm.Un toilette troppu chjuca ùn pò micca mette, troppu grande è perdu di spaziu.Se vulete aghjustà a pusizione di u bagnu installatu in a casa antica, hè in generale necessariu di apre a terra per a custruzzione, chì hè assai tempu è travagliu intensivu.Se u spustamentu ùn hè micca grande, cunzidira à cumprà un shifter toilette, chì pò risolve u prublema.

Verificate u buttone di u cisterna di u bagnu hè normale.In circustanze normale, dopu avè messu in acqua, apre a valvula d'angolo di u tank d'acqua.Se truvate chì ci hè sempre l'acqua chì scorri lentamente da u bagnu in u bagnu, hè prubabile chì a carta di livellu di l'acqua in u tank hè troppu altu.À questu tempu, avete bisognu di apre u cisterna di l'acqua, pressu a catena di a baionetta cù a manu, è pressu un pocu per calà u livellu di l'acqua di u cisterna di l'acqua.

Installazione di lavabo

A stallazione di u lavabo hè generalmente cunnessu cù dui tubi d'acqua, acqua calda è fredda.Sicondu u standard di decoru interni, u latu manca hè a pipa d'acqua calda, è u latu drittu hè a pipa d'acqua fredda.Attenti à ùn sbaglià micca durante a stallazione.In quantu à a distanza di apertura di u lavabo, deve esse stabilitu secondu i disegni specifichi di u disignu è l'istruzzioni per l'usu di u faucet.

Ci hè un picculu pirtusu nantu à a riva di u lavabo, chì hè cunvenutu per aiutà l'acqua drenu fora di u picculu pirtusu quandu u lavabo hè pienu, per quessa ùn bluccà micca.U drenaje di fondu di u lavabo hè cambiatu da u tipu verticale precedente à u drenaje di u muru, chì hè più bellu.Se u lavabo hè un tipu di culonna, deve esse attentu à a fissazione di i viti è l'usu di cola di vetru biancu di porcellana resistente à u mildiu.A cola di vetru generale apparirà nera in u futuru, chì affetterà l'apparenza.

A stallazione di a bagnera

Ci sò parechji tippi di bagnu.In generale, ci sò tubi nascosti per u drenaje à u fondu di a bagnera.Quandu si stallanu, fate cura di sceglie un tubu di drenaje di bona qualità è fate cura à a pendenza di a stallazione.S'ellu hè un bagnu di vapore di massaggio, ci sò mutori, pompe d'acqua è altre equipaghji in u fondu.Durante l'installazione, fate attenzione à l'apertura di ispezione di riserva per facilità u travagliu di mantenimentu sussegwenti.

2 precauzioni di stallazione di bagnu

Asciugamani di bagnu: A maiò parte di elli sceglienu di stallà fora di a bagnera, circa 1,7 metri sopra a terra.A capa superiore hè aduprata per pusà asciugamani di bagnu, è a capa inferjuri pò appiccà asciugamani.

Rete di sapone, cenere: stallatu nantu à i mura nantu à i dui lati di u lavabo, furmendu una linea cù a tavola di vestitori.Pò esse generalmente installatu in cumminazione cù un porta tazza unica o doppia.Per a cunvenzione di u bagnu, a reta di sapone pò ancu esse stallata nantu à u muru internu di u bagnu.A maiò parte di i cenere sò stallati nantu à u latu di u bagnu, chì hè cunvenutu per spolverà a cendra.

Scaffale à una sola capa: A maiò parte di elli sò stallati sopra à u lavabo è sottu à u specchiu di vanità.L'altezza da u lavabo hè 30 cm hè u megliu.

Rack di almacenamentu in doppia strata: Hè megliu installà da i dui lati di u lavabo.

Coat ganci: A maiò parte di elli sò stallati nantu à u muru fora di u bagnu.In generale, l'altezza da a terra deve esse 1,7 metri è l'altezza di a tovagliola deve esse flush.Per appiccà a ropa in a doccia.O pudete installà una combinazione di ganci di vestiti, chì hè più pratica.

Rack di vetru d'angolo: generalmente installatu in u cantonu sopra a lavatrice, è a distanza trà a superficia di u rack è a superficia superiore di a lavatrice hè di 35 cm.Per u almacenamentu di materiale di pulizia.Pò esse ancu installatu in u cantonu di a cucina per mette diversi cundimenti cum'è l'oliu, l'acitu è ​​u vinu.Rack d'angle multipli ponu esse installati secondu u locu di u spaziu di casa.

Porta asciugamani di carta: Installatu accantu à u toilette, faciule d'accessu è di usu, è in un locu menu evidenti.In generale, hè cunsigliatu di lascià a terra à 60 cm.

Portasciugamani a doppia piaghja: pò esse stallatu nantu à u muru viotu in a parti cintrali di u bagnu.Quandu hè stallatu solu, deve esse 1,5 m di distanza da a terra.

Porta tazza unica, porta tazza doppia: di solitu installatu nantu à i mura di i dui lati di u lavabo, nantu à una linea horizontale cù u scaffale di vanità.Hè soprattuttu utilizatu per mette i bisogni di ogni ghjornu, cum'è spazzole di denti è pasta di denti.

Spazzola di toilette: generalmente installata nantu à u muru daretu à u toilette, è u fondu di u bagnu hè di circa 10 cm da a terra.

 


Tempu di Postu: Aug-04-2022